سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قرنیز استند غرفه چیست؟3 عامل شناخت کیفیت قرنیزها

 قرنیز استند چیست؟

اگر به غرفه های نمایشگاهی که اساسا ساخته شده اند دقت کنید، متوجه می شوید که لبه های اطراف غرفه ها (در اطراف هر غرفه) از نوارهایی از مواد مختلف به نام قرنیز ساخته شده است. علاوه بر موارد ذکر شده در صورت وجود اختلاف ارتفاع در کابین برای رفع این مورد از قرنیز استفاده می شود  .

 

اگر بخواهیم تعریف ابتدایی تری از قرنیز داشته باشیم باید بگوییم که قرنیز در واقع یک قاب با عمق 3 سانتی متر و ارتفاع 8 سانتی متر است که فاصله بین لبه کابین تا فاصله را پوشش می دهد. از بدنه اصلی کف نمایشگاهی با متریال های مختلف

 

مزایای استفاده از قرنیز در غرفه

مزایای قابل توجه قرنیز استفاده از آن را در غرفه های نمایشگاهی بسیار ضروری کرده است. مزایای استفاده از قرنیز در استند عبارتند از:

 

در هنگام برخورد به عنوان نوعی ضربه گیر برای پا عمل می کند.

این امر غرفه نمایشگاه را جذاب تر و چشمگیرتر می کند.

محافظت از لبه های کابین در برابر عواملی مانند رطوبت

معایب استفاده از تاقچه ایستاده

معایب استفاده از قرنیز به شرح زیر است.

 

برای نصب قرنیز در استند یا حتی خانه نیاز به افراد ماهر است.

تنوع زیاد قرنیزها می تواند هنگام انتخاب شما را گیج کند.

فرآیند نصب سخت و پیچیده

انواع قرنیز بسته به مدل

قرنیزهای طرح دار محیط شما را زیبا می کند. اگر می خواهید با کمترین کار محیط مورد نظر را از سادگی اولیه تغییر دهید، استفاده از قرنیزهای طرح دار گزینه مناسبی است.

 

قرنیز طرح دار منظم

این نوع قرنیزها که قرنیزهای طرح دار معمولی نامیده می شوند معمولاً پلکانی یا مارپیچ هستند. قرنیزهای طرح دار معمولی نسبت به قرنیزهای صاف طراحی ظریف و پیچیده تری دارند. این نوع قرنیزها معمولاً با ارتفاع 10 تا 12 سانتی متر در بازار به فروش می رسند.

 

قرنیز طرح دار بلند

قرنیزهای طرح دار بلند با ارتفاع 18 سانتی متر جلوه بسیار زیبا و جذابی به محیط خواهد داد. این نوع مدل قرنیز دارای سبک معماری پیچیده ای است که در قسمت بالایی آن از اشکال مختلف از جمله طرح حلزونی استفاده شده است.

 

انواع قرنیز در کابین بسته به جنسیت

قرنیز معمولاً از فلزات مختلفی ساخته می شود، تنوع گسترده انواع قرنیز به کار رفته در غرفه های نمایشگاهی باعث شده افرادی که اصولاً آن را نمی شناسند نتوانند با توجه به نیاز خود و نمایشگاه غرفه خود بهترین قرنیز را انتخاب کنند. غرفه بعدی است

 

قرنیز آلومینیومی

در ساختار این نوع قرنیزها فلز آلومینیوم وجود دارد، بنابراین بهترین گزینه استفاده از این مدل قرنیز در کابین و یا محیط های در معرض رطوبت بالا می باشد. علاوه بر این، آلومینیوم گزینه خوبی برای محیط های مرطوب است، زیرا مقاومت زیادی در برابر تغییرات محیطی دارد. مقاومت فوق العاده این نوع قرنیزها در برابر ضربه مورد توجه بسیاری از افرادی قرار گرفته است که ترجیح می دهند بیشتر از این نوع قرنیز استفاده کنند.

 

ابعاد: 45*45 میلی متر

 

طول: 3 متر

 

قرنیز چوبی

این نوع قرنیزها دارای لایه ای از چوب هستند که زیبایی کابین را دو چندان می کند. آنها به دلیل کیفیت و ظرافت بالا در بین مردم بسیار محبوب هستند. استفاده از قرنیزهای چوبی که به زیبایی جایگاه می افزاید، فاصله لبه استند تا زمین را پوشش می دهد.

 

ارتفاع: 7 تا 15 سانتی متر

 

قطر: 8 تا 16 میلی متر

 

قرنیز پی وی سی

قرنیز پی وی سی یا پلی استایرن یکی دیگر از انواع قرنیزهای مورد استفاده در غرفه نمایشگاهی است که به دلیل قیمت بسیار مناسب و انعطاف پذیری بالا مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع قرنیزها در واقع از چند لایه پلاستیک فشرده ساخته شده اند که بر استحکام این نوع قرنیزها تاثیر می گذارد. قرنیزهای پی وی سی بسیار سبک هستند و به راحتی تمیز می شوند.

 

قرنیز استیل

از این نوع قرنیز به عنوان نوار تزئینی باریک در انتهای یا اطراف ستون ها استفاده می شود. این قرنیزها پوشش بیرونی آلاچیق را زیبا کرده و محیطی مدرن و زیبا را ایجاد خواهند کرد. قرنیز استیل انواع مختلفی دارد که بر اساس سلیقه و نیاز فردی به فروش می رسد. قرنیزهای فولادی بدون محدودیت قابل استفاده بوده و برای کف دیوارهای داخلی استفاده می شود.

 

 

 

چرا باید از قرنیز در غرفه نمایشگاهی استفاده کنیم؟

همانطور که اشاره کردیم قرنیز یکی از بهترین راه حل ها برای پوشاندن ارتفاع و جلوگیری از ضربه پا می باشد. علاوه بر موارد فوق، در شرایطی که در غرفه نمایشگاه شما سیم های زیادی وجود دارد، به دلیل هرج و مرج و سردرگمی