سفارش تبلیغ
صبا ویژن

6 مورد از بهترین هتل های استانبول (امکانات هر کدام)

بهترین هتل های استانبول

استانبول شهری بزرگ و پر جنب و جوش در کشور ترکیه است. این شهر در تنگه بسفر واقع شده است که اروپا و آسیا را از هم جدا می کند و پایتخت سابق امپراتوری عثمانی است که شامل تاریخ و فرهنگ غنی می‌شود.

این شهر مرکز فرهنگی و اقتصادی ترکیه است و سابقه طولانی و غنی دارد که به دوران باستان باز می گردد و در ساحل شمال غربی ترکیه، جایی که تنگه بسفر اروپا و آسیا را از هم جدا می کند، واقع شده است.

استانبول محل بسیاری از جاذبه های تاریخی و فرهنگی از جمله ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد و کاخ توپکاپی است. این شهر همچنین دارای تعدادی موزه، گالری هنری و بازار است.

و مقصدی محبوب برای گردشگران است که به دلیل غذا، هتل ها و زندگی شبانه اش همچنین به دلیل آب و هوای مدیترانه ای با تابستان های گرم و زمستان های خنک شناخته شده است. منبع مقاله سایت کلمبوس است.

6 مورد از بهترین هتل های استانبول

انتخاب هتل در استانبول با توجه به تنوع و تعداد زیاد هتل‌ها کار دشواری است. برای کمک به شما در انتخاب هتل مناسب، 6 مورد از بهترین هتل‌های استانبول را به همراه امکانات آنها معرفی می‌کنیم.

بیشتر بدانید: راهنمای کامل سفر به استانبول

هتل سوئیس اوتل د بسفر (Swissotel The Bosphorus)

یک هتل 5 ستاره لوکس که در منطقه بشیکتاش و در ساحل اروپایی تنگه بسفر واقع شده است و با ارائه ی منظره ای بی نظیر از تنگه بسفر، خدمات و امکانات رفاهی عالی و موقعیت مکانی مناسب، انتخابی ایده آل برای اقامتی خاطره انگیز در استانبول است.

برخی از امکانات این هتل شامل 5 رستوران و کافه با تنوع غذایی بالا که پاسخگوی هر سلیقه ای است. از رستوران‌های ایتالیایی و فرانسوی گرفته تا رستوران‌های سنتی ترکی، در این هتل می‌توانید بهترین غذاها را امتحان کنید.

هتل سوئیس اوتل دارای یک استخر روباز با منظره ی تنگه بسفر است که می‌توانید در آن به شنا و آفتاب گرفتن بپردازید و دارای یک اسپا و مرکز تناسب اندام مجهز است که شرایط ریلکسیشن و تناسب اندام را مهیا می‌کند.

خدمات و امکانات رفاهی متعددی از جمله خدمات 24 ساعته، خدمات دربان، صرافی، خدمات خشکشویی و اتوکشی، و ... را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

و به دلیل خدمات و امکانات رفاهی عالی، موقعیت مکانی مناسب و منظره ی بی نظیر از تنگه بسفر، انتخابی ایده آل برای زوج‌ها، سفرهای کاری و سفرهای لوکس است.

این هتل دسترسی آسان به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری استانبول از جمله کاخ دلماباغچه، موزه ی توپکاپی، و مسجد ایاصوفیه را دارد و قیمت آن با توجه به نوع اتاق، فصل سفر و ... متغیر است.

برای اطلاع از قیمت دقیق همچنین، برای رزرو هتل سوئیس اوتل د بسفر می‌توانید از وب سایت هتل یا وب سایت‌های رزرو هتل استفاده کنید.

بیشتر بدانید: جاذبه‌های گردشگری آنتالیا

هتل پرا پالاس (Pera Palace Hotel)

هتل پرا پالاس استانبول، یک هتل 5 ستاره تاریخی است که در میدان تکسیم استانبول واقع شده است. این هتل در سال 1892 توسط معمار فرانسوی-عثمانی، الکساندر والوری ساخته شد.

و به دلیل معماری و دکوراسیون منحصر به فرد و همچنین به دلیل میهمانان مشهور خود، از جمله آگاتا کریستی، ارنست همینگوی و آتاتورک، مشهور است.

هتل پرا پالاس دارای 280 اتاق و سوئیت است که به سبک نئوکلاسیک، آرت نوو و شرقی تزئین شده اند و دارای دکوراسیون کلاسیک و مجلل و امکاناتی از جمله تلویزیون، وای فای، مینی بار، و حمام اختصاصی هستند.

 

این هتل دارای 3 رستوران و 2 کافه است که در آنها انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را امتحان کنید. رستوران Agatha Christie Restaurant از محبوب‌ترین رستوران‌های این هتل است که به افتخار آگاتا کریستی، نویسنده معروف، نامگذاری شده است.

خدمات و امکانات رفاهی متعددی از جمله خدمات 24 ساعته، دربان، صرافی، خشکشویی و اتوکشی، و ... را به مهمانان خود ارائه می‌دهد و به دلیل تاریخچه ی غنی، معماری و دکوراسیون منحصر به فرد، و خدمات و امکانات رفاهی عالی، انتخابی ایده آل برای اکثر افراد است.

بیشتر بدانید: مکان های دیدنی و توریستی ترکیه

هتل آجوا سلطان احمد (Ajwa Hotel Sultanahmet)

هتل آجوا سلطان احمد، هتل 4 ستاره ای است که در منطقه سلطان احمد استانبول واقع شده است. این هتل با موقعیت مکانی عالی در نزدیکی مسجد سلطان احمد و ایاصوفیه، خدمات و امکانات رفاهی مناسب و قیمت مقرون به صرفه، انتخابی ایده آل برای سفرهای اقتصادی و گشت و گذار در تاریخ است.

هتل آجوا سلطان احمد دارای 115 اتاق با دکوراسیون مدرن و امکاناتی از جمله تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، حمام اختصاصی، و ... است. همچنین دارای یک رستوران با صبحانه بوفه است که در آن انواع غذاهای ترکی و بین المللی را می‌توانید امتحان کنید.

کافه این هتل با فضای دنج و صمیمی برای سرو  انواع نوشیدنی ها و میان وعده ها فراهم شده است. خدمات و امکانات رفاهی متعدد 24 ساعته از دیگر آبشن این هتل است.

هتل آجوا سلطان احمد به دلیل موقعیت مکانی عالی، قیمت مقرون به صرفه و خدمات و امکانات رفاهی مناسب، انتخابی ایده آل برای سفرهای اقتصادی و گشت و گذار در تاریخ است.

هتل اکسیدنتال تکسیم (Occidental Taksim)

این هتل در میدان تکسیم و در مرکز شهر استانبول واقع شده است که دسترسی آسان به بسیاری از جاذبه های گردشگری استانبول از جمله خیابان استقلال، برج گالاتا، و کاخ توپکاپی را دارد.

و دارای 234 اتاق با دکوراسیون مدرن و امکاناتی از جمله یک رستوران با صبحانه بوفه است که در آن انواع غذاهای ترکی و بین المللی موجود است و یک بار با فضای دنج و صمیمی دارد که می توانید در آن انواع نوشیدنی ها را میل کنید.

هتل اکسیدنتال تکسیم دارای یک استخر سرپوشیده است که شرایط را برای شنا و آفتاب گرفتن فراهم می‌آورد.

هتل چراغان پالاس کمپینسکی (Ciragan Palace Kempinski)

هتل چراغان پالاس کمپینسکی، کاخی باشکوه در ساحل بسفر است که در قرن نوزدهم توسط سلطان عبدالمجید اول ساخته شد و اکنون به عنوان یک هتل لوکس 5 ستاره فعالیت می‌کند.

و دارای 4 رستوران با تنوع غذایی بالا است. از رستوران های ایتالیایی و فرانسوی گرفته تا رستوران های سنتی ترکی، در این هتل می توانید بهترین غذاها را امتحان کنید.

این هتل یکی از علامت‌های مهم تاریخی و فرهنگی استانبول به شمار می‌آید و به عنوان جواهری در تاج شهر تلقی می‌شود هتل چراغان پالاس کمپینسکی ترکیبی از زیبایی‌های تاریخی و امکانات مدرن را ارائه می‌دهد.

اتاق‌های شیک و لوکس، رستوران‌های با منظره‌های زیبا، استخرهای روباز، سرویس‌های بهداشتی و آب‌گرم، سرویس اتاق و سایر امکانات به مسافران ارائه می‌شود. همچنین، امکانات ملاحظه‌گری و خدمات مرتبط با ورزش و تفریح نیز در این هتل فراهم می‌باشد.

از لحاظ موقعیت جغرافیایی، هتل چراغان پالاس کمپینسکی به دلیل واقع شدن در محلی بسیار مرکزی و نزدیک به اماکن تاریخی و دیدنی مانند مسجد بلو و میدان تقسیم، برای گردشگران و توریست‌ها بسیار جذاب است.

بیشتر بدانید: جاذبه گردشگری وان

هتل سوهو هاوس (Soho House Istanbul)

یکی از جذاب‌ترین و معتبرترین هتل‌های لوکس در استانبول، ترکیه است که در منطقه? بیلیک‌دوزو واقع شده و با طراحی مدرن و خدمات با کیفیت، به مهمانانش تجربه‌ای لوکس و بی‌نظیر ارائه می‌دهد.

هتل سوهو هاوس بخشی از زنجیره? هتل‌های خصوصی سوهو هاوس می‌باشد که بیشتر به سوئیت‌های خصوصی و امکانات بیشتر برای مهمانان متمایز است.

این هتل با طراحی شیک و مدرن، اتاق‌ها و امکانات را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. همچنین، رستوران‌های با منوی با کیفیت و بارهای متنوعی نیز در این هتل وجود دارد.

علاوه بر امکانات داخلی، هتل سوهو به لوکیشن عالی در شهر استانبول نیز معروف است و امکان دسترسی آسان به اماکن دیدنی و سایر نقاط گردشگری معروف شهر را فراهم می‌کند.

در کل، هتل سوهو هاوس با ترکیبی از طراحی مدرن، خدمات با کیفیت و موقعیت جغرافیایی عالی، یک گزینه? عالی برای اقامت در استانبول است.

نکاتی که باید در نظر داشته باشید:
هتل 5 ستاره لوکس است و قیمت آن نسبت به سایر هتل‌ها بالاتر می‌باشد بنابراین اگر به دنبال هتل ارزان هستید، می‌توانید هتل‌های آپارتمانی یا هاستل‌ها را انتخاب کنید.
و قبل از رزرو هتل، نظرات مسافران را در وب سایت‌های مختلف مطالعه کنید علاوه بر آن در فصل‌های شلوغ، قیمت هتل‌ها نیز افزایش می‌یابد.