سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حداقل امتیاز اکسپرس اینتری 2023+ ترفندهای افزایش امتیاز

با توجه به اینکه کانادا به عنوان یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان شناخته می شود و روش های زیادی نیز برای مهاجرت به این کشور وجود دارد، اما یکی از بهترین و مناسب ترین روش ها استفاده از روش اکسپرس اینتری است.

متقاضی با ارسال مدارک خود و به وجود آوردن یک پروفایل اکسپرس اینتری می تواند اقدامات لازم را برای درخواست ویزا و اقامت کشور کانادا انجام دهد. نکته ای که در رابطه با روش اکسپرس اینتری وجود دارد این است که این روش یک روش امتیاز محور بوده و فرد متقاضی می تواند بر اساس نمره های سیستم جامع، رتبه بندی شانس قبولی خود را برای اخذ ویزای اکسپرس اینتری افزایش دهد؛ اما نیاز است تا حداقل امتیاز اکسپرس اینتری2023 و ترفندهای افزایش امتیاز را مورد بررسی قرار دهد.

 

 

شرایط اکسپرس اینتری کانادا

یکی از روش های مهاجرتی بسیار پرطرفدار و نتیجه بخش، استفاده از روش اکسپرس اینتری است. در صورتی که فرد متقاضی دارای یک مهارت مشخص در یک حرفه بوده و یا قصد کار و زندگی در کشور کانادا را داشته باشد، نیاز است تا برخی از مدارک لازم و ضروری را به منظور درخواست اکسپرس اینتری آماده کند. همان طور که در قسمت بالا نیز به آن اشاره شد اکسپرس اینتری یک روش بر اساس نمره دریافتی سیستم جامع رتبه بندی بوده که همین موضوع باعث شده تا نتیجه نهایی تا حد زیادی قابل پیش بینی باشد. نکته بسیار مهمی که در رابطه با این روش وجود دارد این است که با داشتن آگاهی و اطلاعات از نمرات و شرایط مختلف می توانید برای افزایش وضعیت خود کوشا باشید. در نهایت شانس خود را برای دریافت ویزا و اقامت دائم به طور محسوس و چشمگیری افزایش دهید.

 محاسبه امتیاز اکسپرس اینتری 2023

در صورتی که متقاضی قصد کار و زندگی در کشور کانادا را داشته باشد، نیازمند داشتن حداقل معیارهای این برنامه مهاجرتی خواهد بود. برای استفاده از این روش و برنامه مهاجرتی می توانید به واسطه به وجود آوردن یک پروفایل اکسپرس اینتری، درخواست خود را مطرح کنید. این سیستم درسال 2015 به عنوان یکی از بهترین روش های مهاجرت به کانادا راه اندازی شد. در واقع از زمانی که از این سیستم برای مهاجرت به کانادا استفاده شد، روند مهاجرت نیروی متخصص سرعت زیادی پیدا کرد.

 

 

در سیستم اکسپرس اینتری محدودیتی برای شغل و تحصیل وجود ندارد و متقاضی در هر زمینه ای که متخصص باشد، می تواند درخواست خود را ارائه دهد. یکی از مهم ترین سوالاتی که همواره در این رابطه مطرح می شود، نحوه دریافت ویزای اکسپرس اینتری بوده و متقاضیان باید اطلاعات مناسبی از حداقل امتیاز اکسپرس اینتری 2023 و ترفندهای افزایش امتیاز داشته باشند. بر همین اساس مطابق با جدول امتیاز اکسپرس اینتری کانادا مشخصه هایی مانند سن، مدرک زبان و سابقه کاری باعث می شود تا امتیاز فرد متقاضی افزایش پیدا کند.

حداقل امتیاز اکسپرس اینتری 1200 باید باشد. به بیان دیگر متقاضی باید در وهله اول پس از کسب امتیاز 67 ثبت نام اولیه به دنبال کسب امتیاز 1200 تلاش نماید. امتیاز 67 ثبت نام اولیه متقاضی در سایت اداره مهاجرت کشور انجام می شود و در صورت صلاحیت، امکان طی کردن روند برای دریافت اکسپرس اینتری وجود دارد.

نحوه امتیاز بندی اکسپرس اینتری 2023

برای مهاجرت به کشور کانادا به واسطه ویزای اکسپرس اینتری امتیاز بندی به دو صورت انجام می شود. امتیاز بندی ها در رتبه بندی 100 و 1200 محاسبه شده و بر اساس قوانین در نظر گرفته شده تنها در صورتی می توانید واجد شرایط جهت دریافت اقامت دائم به کشور کانادا شوید که حداقل دارای امتیاز 67 باشید. این امتیاز بندی ها با در نظر گرفتن برخی از موارد مانند تحصیلات و مدرک زبان، سابقه کار، جاب آفر و وضعیت تاهل مشخص خواهد شد.

 

 

نکته مهمی که در رابطه با امتیاز دهی ویزای اکسپرس اینتری باید به آن توجه داشته باشید این است که امتیاز فرد متقاضی دو بار سنجیده خواهد شد. امتیاز بندی در مرحله اول بر اساس نمره 100 بررسی شده و در صورتی که متقاضی بتواند امتیاز بالای 67 را کسب نماید، امتیاز کلی از 1200 محاسبه خواهد شد. تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی یکی از مهم ترین موضوعات برای تعیین سطح امتیاز است. بر همین اساس فرد متقاضی باید تسلط کافی به مهارت نوشتن، خواندن و صحبت کردن را داشته باشد. میزان تحصیلات نیز در امتیاز بندی و دریافت ویزای اکسپرس اینتری نقش مهمی را دارد.

در حقیقت امتیاز اکسپرس اینتری با در نظر گرفتن مدرک دیپلم تا دکتری افزایش پیدا خواهد کرد. به این ترتیب مدرک دیپلم دارای 5 امتیاز و مدرک فوق دیپلم یک ساله 15 امتیاز خواهد داشت. در صورتی که فرد متقاضی موفق به اخذ فوق دیپلم در طی مدت دو سال شود، در رتبه بندی و امتیاز دهی 19 امتیاز کسب خواهد کرد و در صورتی که لیسانس پس از سه سال اخذ شود، فرد متقاضی می تواند 21 امتیاز را داشته باشد.

 

 

کلام پایانی

برای اخذ اقامت دائم روش های مختلفی وجود دارد. یکی از این روش ها اخذ ویزای اکسپرس اینتری است؛ اما برای دریافت این ویزا نیازمند داشتن حداقل امتیاز 67 خواهید بود. برای تسهیل در روند اخذ این ویزا باید به موارد مهم و حائز اهمیت توجه داشته باشید. در این صورت می توانید باعث افزایش امتیاز خود شوید. از مهم ترین موارد می توان به تسلط به زبان و میزان تحصیلات اشاره کرد. یکی دیگر از موارد مهم سن فرد متقاضی است . در صورتی که فرد متقاضی دارای سن 18 تا 35 سال باشد، می تواند 12 امتیاز کسب کند. هر چه سن افزایش پیدا می کند، یک امتیاز کاهش پیدا خواهد کرد. حداقل امتیاز اکسپرس اینتری 2023 و ترفندهای افزایش امتیاز از موارد بسیار مهم اخذ این ویزا به شمار می آیند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره  می توانید به سایت موسسه گلوبال امیگریشن مراجعه کنید.