سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدارک لازم برای ویزای مولتی کانادا

?

 مدارک لازم برای ویزای مولتی کانادا?

 

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید برای تحصیل یا زندگی، کشور کانادا را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب نمایید بدون شک برای شما پیش آمده که با اصطلاح ویزای مولتی کانادا رو به رو شده باشید. ویزای مولتی کانادا یا همان ویزای 5 ساله کانادا برای افرادی در دسترس […]

 

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید برای تحصیل یا زندگی، کشور کانادا را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب نمایید بدون شک برای شما پیش آمده که با اصطلاح ویزای مولتی کانادا رو به رو شده باشید. ویزای مولتی کانادا یا همان ویزای 5 ساله کانادا برای افرادی در دسترس قرار می گیرد که از شرایط مورد نظر برخوردار باشند و در این هنگام چنین افرادی نیاز دارند تا مدارک لازم برای ویزای مولتی کانادا را نیز به سفارت کانادا ارائه دهند. بهتر است بدانید که شما پس  از اخذ ویزای مولتی کانادا می توانید چندین بار به این کشور رفت و آمد داشته باشید و هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد.

آشنایی با ویزای مولتی کانادا

از سال 2015 دریافت ویزای مولتی کانادا نسبت به قبل با افزایش 2 درصدی رو به رو شد و این نوع ویزا در مقایسه با ویزای توریستی بیشتر در دسترس متقاضیان قرار گرفت. در خصوص ویزای مولتی بهتر است از این موضوع آگاهی پیدا کنید که افراد اگر برای دلیلی به غیر از اقامت دائم در کشور کانادا، قصد رفتن به این کشور را داشته باشند؛ می توانند از این نوع ویزا استفاده کنند. چنین ویزایی این امکان را برای متقاضیان به وجود می آورد که بتوانند به راحتی رفت و آمد به کشور کانادا یا کشور خود را بدون محدودیت انجام دهند و مجدد بتوانند وارد خاک کشور کانادا شوند.

در مقایسه ویزای مولتی با ویزای سینگل باید بدانید که اعتبار ویزای مولتی بیشتر از ویزای سینگل است و همین موضوع سبب شده تا متقاضیان برای دریافت ویزای مولتی کانادا ترقیب شوند. یکی از مهم ترین موضوعات در خصوص ویزای مولتی این است که دارنده هر ویزا شرایط خاصی را دارد و این شرایط نسبت به دیگران کاملاً متفاوت است و تنها بستگی به نوع ویزای مولتی شما دارد.

بسیاری از افراد در هنگام دریافت ویزا با این سوال مواجه شده اند که ویزای مولتی یا سینگل را دریافت کنند. پاسخ به این سوال کاملاً به شخص متقاضی بستگی دارد. اگر شما قصد دارید تا با دریافت ویزا، بازدید از خانواده خود که در کشور کانادا هستند را انجام دهید یا برای تهیه برخی کالا ها به این کشور بروید و قصد ورود و خروج چند باره به این کشور را ندارید؛ ویزای سینگل برای شما مناسب است. اگر قصد شما این است که در زمان دریافت ویزا بتوانید آزادانه از کشور کانادا به کشور خود بازگردید و مجدد به کشور کانادا سفر کنید، باید به شما گفت که اقدام به دریافت ویزای مولتی یک اقدام هوشمندانه برای شما محسوب می شود.

 

?

 

برای دریافت ویزای مولتی کانادا نیاز به ارائه چه مدارکی دارید؟

در هنگام دریافت ویزای مولتی کانادا یکی دیگر از فاکتور های مهمی که وجود دارد، مدارک مورد نیاز برای شما به شمار می رود. در ادامه مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای مولتی در کشور کانادا را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد تا بتوانید مدارکی کامل و دقیق را به سفارت کانادا ارائه دهید و سپس با موفقیت ویزای مولتی خود را دریافت کنید.

  • اصل پاسپورتی که نهایتاً 6 ماه اعتبار داشته باشد و پاسپورت قبلی شما
  • قطعه عکسی که سایز آن 5?4 یا 5?3 باشد و پس زمینه آن نیز سفید است.
  • ترجمه اسناد ملی شما
  • ترجمه سند ازدواج و شناسنامه
  • نامه تمکن مالی شما
  • اگر شما زیر 18 سال باشید، باید رضایت نامه والدین خود را که به صورت محضری است به همراه مهر و امضاء به سفارت کانادا ارائه دهید.
  • اگر شما دعوت نامه نداشته باشید، نیاز دارید تا بلیط رفت و برگشت خود و رزرو بلیط هتل و برنامه سفر خود را تحویل دهید.

 

?

 

هزینه دریافت ویزای مولتی کانادا چقدر است؟

یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها در زمانی که شما قصد به دریافت ویزای مولتی کانادا را دارید این است که چه مقدار باید هزینه بپردازید تا این مجوز برای شما صادر شود. در خصوص هزینه های مربوط به اخذ ویزای مولتی بهتر است بدانید که هزینه های مربوط به رفت و برگشت شما، هزینه رزرو بلیط و هزینه ترجمه مدارک شما کاملاً جدا محاسبه خواهد شد. هزینه دریافت ویزای مولتی برای یک نفر 100 دلار است و هر نفر برای اخذ اطلاعات بیومتریک نیاز دارد تا 85 دلار هزینه پرداخت کند. اگر شما قصد داشته باشید تا به اتفاق خانواده خود به کشور کانادا سفر کنید، باید 500 دلار را برای هزینه ویزا اختصاص دهید. هزینه مربوط به اطلاعت بیومتریک برای خانواده 170 دلار است.

 

?

 

کلام آخر

افرادی که می خواهند به کشور کانادا سفر کنند و قصد اقامت دائم در این کشور را ندارند، می توانند با استفاده از ویزای مولتی کانادا این کار را به راحتی انجام دهند. ارائه مدارک لازم برای ویزای مولتی کانادا این امکان را برای شما صادر می کند تا بتوانید چندین بار به وسیله این ویزا به کشور کانادا ورود و خروج داشته باشید و محدودتی برای شما وجود ندارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره  می توانید به سایت موسسه گلوبال امیگریشن مراجعه کنید.

?