سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های مبلمان حصیری مناسب فضای باز

?

مبلمان‌ حصیری از آن دسته محصولاتی هستند که شاید تهیه آن‌ ها برای شما کمی سخت باشد. تهیه این دسته از مبلمان‌ ویلایی مانند دیگر انواع آن آسان نیست. در کل کشور مراکز تولیدی‌ و فروشگاه‌ های بسیاری اندکی وجود دارند که مبلمان‌ حصیری را تولید می‌ نمایند. برای خرید صندلی ویلایی و باغی، مبلمان حصیری باغی و … باید ابتدا در رابطه با ویژگی ‌های محصولات مناسب فضای باز، اطلاعاتی را کسب کنید.

انواع مختلف مبلمان حصیری

مبلمان‌ حصیری از نظر طراحی از تنوع زیادی برخوردار هستند؛ اما از نظر جنس و مواد اولیه به طور کلی از دو نوع ماده اولیه تولید می‌ شوند. هر کدام از این مواد اولیه ویژگی ‌های خاص خود را دارند.

مبلمان حصیری تولید شده از مواد طبیعی:

مبلمان حصیری طبیعی از مواد اولیه ای مانند نیشکر، بامبو، برگ موز، شاخه بید و برگ خرما تولید می ‌شوند. این دسته از حصیر ها کاملاً ارگانیک بوده و دارای یک زیبایی منحصر به ‌فرد هستند. زیبایی فضای ویلای شما با این دسته از میز و صندلی های حصیری چندین برابر خواهد شد. حصیرهای طبیعی در فصول گرم سال و در برابر آفتاب سوزان تابستان مقاوم ‌تر هستند. به علت خنکی آن ‌ها در روزهای گرم تابستان، صندلی حصیری طبیعی طرفداران بسیاری دارد. در کنار تمامی مزایا و کم قیمت بودن این دسته از مبلمان‌ حصیری معایبی نیز داشته اند که از جمله آن ها باید به موارد زیر اشاره کرد.

?

یکی از شایع‌ترین معایب این دسته از مبلمان‌، آسیب ‌پذیری بالای آن ها در برابر آب و هوا است که در گذر زمان سبب پوسیده شدن آن ‌ها خواهد شد. عمر استفاده از این دسته مبلمان‌ حصیری، نسبت به دیگر انواع مبل کمتر خواهد بود. برای استفاده از این مبلمان‌ در فضای باز باید مراقبت ‌های ویژه و زیادی را از آن‌ ها به انجام برسانید. قابلیت اشتعال پذیری در مبلمان حصیری با مواد اولیه طبیعی بسیار بالا است. به همین دلیل استفاده از آن‌ ها در فضای باز کمی دشوار خواهد بود.

مبلمان حصیری تولیدی از جنس پلیمر:

مبلمان حصیری از جنس پلاستیک یا پلیمر یک انتخاب مناسب خواهد بود. حصیرهای مصنوعی همگی از جنس رزین پلی اتیلن هستند. این حصیرها دوام و کیفیت بسیار بالایی دارند. پلی اتیلن ‌ها برای انواع شرایط آب و هوایی مناسب خواهند بود. این دسته از مبلمان‌ حصیری از تحمل بسیار بالایی در برابر شرایط جوی برخودار بوده اند. این دسته از صندلی ‌های حصیری مصنوعی، کیفیت بالایی داشته و دارای تراکم زیادی هستند و با محیط زیست اطراف خود سازگاری دارند.

پلی اتیلن می ‌تواند تا مدت ‌ها به راحتی در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاومت کند. طول عمر این دسته از مبلمان حصیری‌ بالا است. حصیرهای مصنوعی در طول زمانی کم، جایگزین مبلمان‌ حصیری طبیعی شده اند. این دسته از مبلمان‌ در میان افراد بسیار محبوب و پر طرفدار هستند. عمر مفید حصیرهای پلیمری بسیار بالا خواهد بود. رنگ ‌بندی بالا و تنوع در ساخت و تولید این دسته از مبلمان‌ حصیری، سبب شده تا به راحتی بتوان آن‌ ها را با دکوراسیون ست کرد. این جنس از صندلی حصیری به راحتی قابل تعمیر هستند.

?

مشخصات مبلمان حصیری در فضای باز

مهم ‌ترین ویژگی مبلمان‌ حصیری، سبکی وزن آن ‌ها و داشتن عمر مفید طولانی است. هر دو دسته حصیرهای طبیعی و مصنوعی وزن پایینی دارند که بعد از ساخت مبلمان‌ حصیری، محصولاتی سبک به دست خواهند آمد. صندلی حصیری و مبلمان‌ آن ‌ها شاید در ظاهر حجیم و جاگیر به نظر بیایند؛ اما طراحی خاص خود را دارند که همین طراحی در پایین آمدن وزن و کم حجم شدن آن‌ ها تأثیرگذار خواهد بود. این دسته از صندلی‌ ها و مبلمان حصیری را بیشتر برای رستوران ‌ها، کافه‌ ها و ویلاها مورد استفاده قرار می ‌دهند.

صندلی‌ های پلیمری به علت تراکم در بافت ‌ها و محکم بودن محصول، عمر زیادی خواهند داشت. شما با خرید یک دست مبلمان حصیری پلیمری می‌ توانید تا سالیان سال از آن ‌ها بهره ببرید. تنوع رنگی در این دسته از صندلی‌ ها بالا است. به همین علت می ‌توان آن ها را به راحتی با محیط ست کرد. از دیگر ویژگی‌ های مبلمان‌ محصیری می ‌توان به زیبایی و طراحی منحصر به ‌فرد آن‌ها اشاره نمود. همین ویژگی ها سبب گردیده تا بسیاری از افراد توجه ویژه ای به آن‌ ها در استفاده از طراحی فضای باز داشته باشند.

?

محل های مورد استفاده مبلمان حصیری

از مبلمان‌ حصیری علاوه ‌بر فضاهای باز می‌ توان در دیگر فضاها نیز استفاده کرد که به شرح زیر هستند:

  • مبلمان حصیری تراس
  • مبلمان حصیری باغ
  • مبلمان حصیری حیاط
  • مبلمان حصیری رستوران
  • مبلمان حصیری کافه
  • مبلمان حصیری ویلا

سخن پایانی

اگر شما نیز به دنبال خرید یک دست مبلمان زیبا و منحصر به ‌فرد برای فضاهای باز مانند تراس، باغ و… هستید؛ بدون شک مبلمان‌ حصیری گزینه مناسبی برای شما خواهند بود. مبلمان‌ حصیری شیک و لوکس بوده و زیبایی خاصی را به فضا می ‌بخشند. برای خرید این دسته از مبلمان‌ بهتر است از حصیرهای پلیمری استفاده کنید. حصیرهای مصنوعی یا همان پلیمری عمر طولانی‌ تری نسبت به مبلمان‌ حصیری طبیعی خواهند داشت.

?

فروشگاه باغ کالا یکی از تولید کننده های انواع میز و صندلی آلومینیومی، میز و صندلی کافی شاپ حصیری، مبملمان رستوران و … است که با مراجعه به وب سایت رسمی فروشگاه به نشانی https://baghkala.com سایر محصولات را مشاهده نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 76204357-021 و 76204358-021 تماس حاصل فرمایید.

منبع: خبر چینش

?