سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جدول امتیاز بندی اکسپرس اینتری کانادا و لیست مشاغل مورد نیاز

?

 دریافت ویزای کانادا,ویزای اکسپرس اینتری کانادا?

چنانچه قصد مهاجرت به کشوری را داشته باشید در اولین قدم می بایست اطلاعات کاملی در خصوص قوانین و روش های دریافت ویزای آن کسب نمایید. با مشاهده جدول امتیاز بندی اکسپرس اینتری کانادا و لیست مشاغل مورد نیاز بی شک می توانید اقداماتی صحیحی را برای دریافت ویزای کانادا انجام دهید. اکسپرس اینتری محبوب ترین روش مهاجرت به کانادا به شمار می رود که با شرکت در آن، با توجه به شرایطتان نمره ای به شما اختصاص می دهند.  افرادی که موفق به کسب بالاترین نمره می شوند، کاندید مهاجرت به کانادا خواهند بود.

صدور ویزا کانادا

بعد از بررسی مدارک توسط افسر سفارت، چنانچه که تمامی مدارک‌ کامل باشند، دولت کانادا جهت صدور ویزای اقداماتی را به عمل می آورد که اغلب این مراحل نیاز به 6 ماه زمان خواهند داشت. در این مدت می بایست موارد ذیر را در نظر داشته باشید.

  • زمانی در حدود 8 ماه تا یک سال جهت بررسی ویزا باید در نظر گرفت.
  • ارائه مدرک بیمه‌ جهت اثبات سابقه کاری خود ضرورتی ندارد.
  • در سیستم اکسپرس انتری تنها سطح تحصیلات اهمیت دارد و محدودیتی در خصوص رشته وجود نخواهد داشت.

اسکن کلیه مدارک‌ در دعوت به این روش ضرورت دارد. پس از آماده کردن مدارک آن ها را به اداره مهاجرت ارسال نمایید تا در صورت عدم وجود مشکل امنیتی یا پزشکی، موفق به دریافت ویزای شوید.

دریافت ویزای کانادا,ویزای اکسپرس اینتری کانادا,دریافت ویزای کانادا,?

مراحل محاسبه امتیاز مهاجرت به کانادا

طراحی سیستم امتیاز بندی مهاجرت به کانادا با توجه به برخی معیارها و فیلتر ها از جمله سن، میزان تحصیلات، سابقه شغلی و دانش زبان رتبه بندی گردید. به طور کلی اگر چه برای ورود به کشور کانادا روش های زیادی ارائه شده اند؛ اما ویزای اکسپرس اینتری کانادا با مزایای بسیاری برای ایرانیان توصیه می گردد. در واقع در این روش با توجه به در نظر گرفتن معیار هایی خاص، متقاضیان امتیاز دریافت می کنند. افرادی که در هر دوره قرعه کشی اکسپرس اینتری موفق به کسب  بیشترین امتیاز شوند، می ‌توانند اقامت دائم کانادا را کسب کنند. امتیاز بندی اکسپرس اینتری ویزای کانادا در دو مرحله زیر صورت می گیرد:

  • مرحله اول:

گام اول آزمودن صلاحیت شما بوده و در صورتی که حداقل امتیاز 67 از 100 را دریافت نمایید، مجاز به ورود به مرحله دوم امتیاز دهی یا استخر Pool خواهید بود.

  • مرحله دوم:

شما اهداف و تمایلات خود را جهت مهاجرت به کانادا بیان می کنید؛ چنانچه حداقل امتیاز لازم از 1200 دریافت نمایید، می توانید موفق به مهاجرت به کانادا شوید. هر اندازه که امتیاز کسب شده بیشتر باشد شانس دریافت دعوت نامه برای متقاضی نیز افزایش خواهد یافت. البته در صورتی که موفق به دریافت امتیاز لازم نگردید تا 12 ماه پروفایل شما در سیستم باقی می ماند و اگر در بازه های زمانی متفاوت و با تغییرات احتمالی، موفق به دریافت امتیاز در حد مورد نیاز شوید، دعوت نامه برای شما ارسال خواهد شد. در نهایت 90 روز پس از دریافت دعوت نامه جهت ثبت درخواست اقامت خود می بایست اقدامات لازم را به عمل آورید. در صورت تکمیل بودن مدارک ظرف مدت 6 ماه ویزای شما از سوی دولت کانادا صادر خواهد شد.

 

ویزای اکسپرس اینتری کانادا,دریافت ویزای کانادا,ویزای اکسپرس اینتری کانادا,?

جدول امتیاز مهاجرت به کانادا از 100

معیار امتیاز
میزان تحصیلات 25
مهارت در زبان انگلیسی 28
تجربه کاری 15
سن 12
پیشنهاد شغلی در کانادا 10
انظباق ‌پذیری 10
مجموع 100
امتیاز مورد قبول 67

پیشنهاد شغلی در کانادا

اگر به اقدام در روش پیشنهاد شغلی یا جاب آفر موفق شوید، امتیاز این بخش یعنی حداکثر 10 امتیاز آن را کسب خواهید کرد. به این صورت می ‌توانید توجه یک کارفرمای کانادایی را به خود جلب نمایید تا موفق به دریافت یک پیشنهاد شغلی تمام وقت با حقوق و به مدت حداقل یک سال گردید. ضمن این که به عنوان یکی از شغل ‌های موجود در لیست طبقه بندی مشاغل در کانادا در سطح A  یا B  قرار دارد.

محاسبه امتیاز ویزای اکسپرس اینتری کانادا

افرادی که اقدام به دریافت ویزای کانادا جهت مهاجرت کاری و زندگی در کانادا می کنند می بایست حداقل از یکی از معیار های برنامه های مهاجرتی برخوردار باشند و با ایجاد یک پروفایل اکسپرس اینتری می توانند رسماً تقاضای خود را مطرح نمایند. یکی از روش‌ های مهاجرت به کانادا استفاده از این روش بوده که باعث می شود مسیر مهاجرت با سرعت بالایی صورت گیرد. درخواست در این سیستم برای رشته شغلی و تحصیلی محدودیتی به همراه ندارد و تنها کافیست از تخصصی برخوردار باشید.

در جدول امتیاز بندی اکسپرس اینتری کانادا، با توجه به ویژگی ‌هایی از جمله سن، تحصیلات، مدرک زبان و سابقه کاری می توانید موفق به دریافت امتیاز شوید که حداقل امتیاز کسب شده شما می بایست 1200 باشد. به این صورت که در مرحله اول باید موفق به دریافت امتیاز 67 برای ثبت نام اولیه در سایت اداره مهاجرت کانادا گردید و سپس در صورت تایید صلاحیت، پروفایل خود را ایجاد نموده و به دنبال کسب امتیاز حداکثر 1200 بروید که به دو بخش 600 امتیازی تقسیم خواهد شد.

ویزای اکسپرس اینتری کانادا,دریافت ویزای کانادا,ویزای اکسپرس اینتری کانادا,?

سخن پایانی

اکسپرس اینتری به معنای ورود سریع بوده که یکی از راه های ورود به کشور کانادا است. در واقع برای این روش به کسب امتیازات لازم در جدول امتیاز بندی اکسپرس اینتری کانادا و لیست مشاغل مورد نیاز آن نیاز خواهید بود. لازم به ذکر است که اکسپرس اینتری به عنوان برنامه مهاجرتی به شمار نمی رود و یک سیستم جهت مدیریت برنامه ‌های مهاجرت کاری به کانادا است. این سیستم از سال 2015 توسط اداره مهاجرت کانادا راه ‌اندازی گردیده تا به این صورت امکان ورود سریع نیروی کار ماهر به این کشور فراهم شود.

دفتر حقوقی بین المللی گلوبال یک شرکت مشاوره با شماره ثبت رسمی 301114849 در مرکز شهر تورنتو، استان انتاریو، کانادا میباشد. موسسه ما با بیش از 20 سال سابقه وکالت درجه یک هم در ایران و در کانادا با رعایت تمامی قوانین موجود مهاجرتی در کانادا آماده ارائه خدمات خود به متقاضیان گرامی از سراسر دنیا میباشد.جهت کسب اطلاعات بیشترو دریافت مشاوره به سایت موسسه گلوبال امیگریشن مراجعه کنید.

?