سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید میز و صندلی کوچک برای بالکن

برای بسیاری از افراد تهیه میز و صندلی بیرونی برای بالکن یا ایوان امری بسیار مهم به شمار می رود. به وجود آوردن یک فضای مناسب و آرامش بخش می تواند بسیار لذت بخش باشد، به همین دلیل خرید میز و صندلی بالکن موجب می‌ شود تا بتوانید از فضای مورد نظر بیشترین استفاده را ببرید. لازم به ذکر است که در زمان خرید مبلمان بیرونی باید علاوه بر زیبایی به استحکام و جنس به کار رفته در آن نیز توجه داشته باشید. با توجه به دکوراسیون موجود در محیط می توانید از سبک های مختلفی استفاده نمایید که هر یک از این سبک ها با سلیقه افراد انتخاب می گردند.

میز و صندلی های فلزی کوچک برای بالکن

سبک و مدل های فلزی همواره یکی از بهترین لوازم مبلمان برای فضاهای بیرونی به شمار می روند. مدل هایی که در این سبک تولید می شوند معمولاً از فلز آلومینیوم هستند که در برابر هوا زدگی و اکسید شدن دوام و استحکام بالایی دارند. همچنین وزن سبک آن ها و زیبایی ماندگار، از مهم ترین مزایای استفاده از مدل های فلزی مبلمان برای فضای باز و بالکن به حساب می آیند. به دلیل ساده بودن این سبک از میز و صندلی ، می توان آن ها را با هر دکوراسیونی هماهنگ کرد. علاوه بر این جا به جایی مدل های فلزی بسیار راحت بوده و مشکلی از نظر سنگینی لوازم نخواهید داشت.

مدل های نیمکتی کوچک برای بالکن

مدل های دیگری نیز برای بالکن های کوچک وجود دارند که با بدنه فلزی و رویه چوبی تولید می گردند. این صندلی ها به شکلی طراحی می شوند تا کمترین فضا را اشغال کنند. همچنین به دلیل این که مدل های نیمکتی معمولاً به صورت یک تکه ساخته می شوند در زمان نصب آن ها محیطی گرم تر و صمیمی تر به وجود خواهد آمد. شایان ذکر است که بدنه فلزی یک دسته این مدل ها، زیبایی بی نظیری را همراه با چوب خلق کرده است. برای نگهداری و حفظ جلای روکش چوب می‌توانید از روغن مخصوص استفاده نمایید.

نوعی دیگر از میز و صندلی بیرونی وجود دارد که معمولاً در مقایسه با سایر محصولات مبلمان فضای باز، گران تر هستند. این میز و صندلی ها از جنس سنگ و بتن ساخته می شود؛ اما از نظر زیبایی و کیفیت قابل قیاس با بسیاری از مبلمان ها نیستند. این میز و صندلی ها به طوری کاملاً هوشمندانه طراحی می گردند تا کمترین فضا را در بالکن اشغال کنند.

 

 

میز و صندلی های حصیری کوچک برای بالکن

زمانی که به دنبال خرید میز و صندلی برای بالکن هستید حتما از مدل های حصیری نیز دیدن کنید؛ چرا که حصیر یکی از بهترین گزینه ها از نظر قیمت و عملکرد به شمار می رود و می تواند زیبایی بسیار منحصر به فرد و کلاسیک را به محیط بالکن ببخشد. میز و صندلی های حصیری به دلیل وزن پایین و نیاز به نگهداری راحت تر یکی از محبوب ترین مبلمان های بیرونی به شمار می آیند.

در صورتی که در اغلب مواقع از دورهمی های خانوادگی در بالکن بهره می ‌برید، مدل های حصیری می ‌توانند اوقاتی بسیار لذت بخشی را برای شما به وجود آورند. ذکر این نکته ضروری است که اندازه حیاط و بالکن نقش بسیار مهمی در انتخاب میز و صندلی خواهند داشت. به همین دلیل در فضاهای کوچک باید از صندلی ‌هایی استفاده کنید که دارای طراحی های شیک و خلاقانه هستند.

 

 

استفاده از ست های چوبی کوچک برای بالکن

یکی دیگر از انواع مدل های میز و صندلی کوچک برای بالکن، ست های چوبی نام دارند که در حال حاضر در دو نوع تاشو و معمولی در بازار عرضه می گردند. استفاده از این ست های چوبی باعث به وجود آمدن یک فضای زیبا و دلنشین می شود؛ مخصوصاً اگر برای هماهنگ کردن این ست های زیبا با گیاهان اقدام کنید. استفاده از میز و صندلی چوبی تاشو برای بالکن ها و فضاهایی که بسیار کوچک هستند، کاربردی و مناسب خواهد بود. برخی از میز و صندلی های چوبی تولید شده اند که روی دیوار متصل می‌شوند.

این میز ها نیز فضای کمتری را اشغال می کنند و می توانید از آن ها بر لبه تراس استفاده نمایید و در کنار آن از صندلی های چوبی بهره ببرید. علاوه بر تمامی موارد فوق، میز و صندلی های چوبی اغلب با فلزات ترکیب می شوند؛ به شکلی که معمولاً دسته ها و پایه های این مبلمان از جنس فلزات هستند. این نوع از محصولات نیز باعث زیبایی بالکن خواهند شد؛ اما جای بیشتری را اشغال خواهند نمود. در ضمن این نوع از محصولات تاشو نبوده و به همین دلیل به جای بیشتری برای استفاده نیازمند هستید.

کلام پایانی

برای انتخاب و خرید میز و صندلی کوچک برای بالکن باید انواع مختلفی از این محصولات را بشناسید. برخی از انواع مبلمان ویلایی و باغی طراحی شده اند که کمترین فضا را اشغال می کنند. با در نظر گرفتن فضای موجود و دکوراسیون بالکن امکان هماهنگ کردن و تهیه بهترین میز و صندلی فراهم است. برای این کار می توانید از مدل های تاشو و مدل هایی که روی لبه تراس یا بالکن نصب می شوند استفاده نمایید تا بتوانید از فضای موجود بیشترین استفاده را ببرید.

فروشگاه اینترنتی باغ کالا یکی از تولید کننده های میز و صندلی آلومینیومی، حصیری و فلزی در ایران است که می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. جهت دریافت مشاوره خرید با شماره های 76204357-021 و 76204358-021 تماس گرفته و یا به وب سایت https://baghkala.com/  مراجعه نمایید.

منبع: دولت نیوز