سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تجهیزات مبلمان اداری مطب با اداری نت

بر اساس تجربیات به‌دست آمده هر فرد، مراجعه کردن به کلینیک یا مطب دکتر خوشایند نیست و همچنین حس بدی به افراد می‌دهد. شما می‌توانید با انتخاب درست مبلمان اداری مطب خود زیبایی خاصی به آن ببخشید تا افراد کم‌تر تحت تاثیر احساسات ناخوشایند قرار بگیرند.

شما به‌عنوان یک پزشک دغدغه بیماران و تمرکز روی رسیدگی به آنها را دارید. ولی قبل از آن، چگونه می‌توانید این حس ناخوشایند در بیماران را کاهش دهید؟ طراحی مناسب مبلمان اداری مطب و همچنین کلینیک می‌تواند به زیبایی و آرامش مراجعین شما بسیار کمک کند. موضوع مهمی که برای تمام کسب‌وکارها اهمیت زیادی دارد جذب مشتری است. مبلمان اداری مطب شما باعث می‌شود تعداد مراجعه‌کنندگان هم به مرور بیش‌تر شود.

صندلی انتظار مطب

به هنگام مراجه به مطب‌ها، کلینیک‌ها و یا بیمارستان تعداد زیادی صندلی انتظار مشاهده می‌شود. مراجعین و همراهان آنها جایی برای نشستن و استراحت نیازمند هستند.

بهتر است صندلی‌های انتظار متناسب رنگ محیط باشند. صندلی‌های انتظار می‌توانند چند صندلی به‌هم متصل اداری باشند یا مبل‌های اداری. این کار به سلیقه و استفاده و کارایی محیط شما بستگی دارد.

تاثیر معماری مدرن در دکوراسیون داخلی مطب

اولین فضایی که مراجعین به آنجا رجوع می‌کنند فضای انتظار است. این مکان باید زیبا، دلنشین و راحت باشد.

مسئله‌ای که می‌تواند کسب‌وکار شما را رونق دهد این است که مراجعین نباید در زمان انتظار خود احساس خستگی کنند باید تا زمان نوبت آنها از احساس خوشایندی برخوردار باشند زیرا باعث می‌شود در نوبت‌های بعدی باز هم به شما مراجعه کنند.

ملزومات مبلمان اداری مطب

مبلمان اداری مطب شامل موارد زیر است

  • کانتر پذیرش
  • میز مدیریتی یا میز کارشناسی برای میز پزشک
  • صندلی انتظار و مبل اداری
  • صندلی اداری
  • کتابخانه اداری
  • دیوارکوب
  • پارتیشن اداری
  • در صورت نیاز میز و جلو مبلی

کانتر پذیرش

همه کلینیک‌ها و مطب‌ها برای اداره امورات خود یک یا چند منشی دارند. اولین مکانی که مراجعین به آن رجوع پیدا می‌کنند کانتر پذیرش یا منشی است پس باید از زیبایی خاصی برخوردار باشد.

میز منشی باید طوری باشد که هم حریم شخصی آن حفظ شود هم بتواند با ارباب رجوع ارتباط خوبی برقرار کند و مشکلات آنها را به‌خوبی انجام دهد. انتخاب مناسب این میز احساس خوشایندی به منشی و مراجعه‌کننده می‌دهد.

میز پزشک

میز پزشک می‌تواند یک میز مدیریتی یا یک میز کارشناسی باشد. همه این‌ها بسته به نوع سلیقه و راحتی شماست. سبک مدرن برای فضای مطب شما این است که از میز اداری مدرن استفاده کنید. میز کلاسیک هم می‌تواند چهره بسیار زیبا و خاص به مطب شما ببخشد.

صندلی پزشک

پزشکان به‌دلیل این‌که تایم زیادی را در مطب روی صندلی می‌نشینند و تحرک خاصی ندارند به تدریج ممکن است از آسیب‌های جسمانی بهره ‌ببرند. پس با انتخاب صندلی درست و ارگانیک یا صندلی اداری ارزان متناسب می‌توانید احساس خوشایند و آرامش‌بخشی داشته باشید.

کتابخانه اداری

کتابخانه یا کمد اداری می‌تواند برای رسیدگی و نگهداری پرونده‌ها برای منشی بسیار کارآمد باشد. برای استفاده درست از مساحت اتاق وکارایی آن بهترین انتخاب کتابخانه یا فایلینگ است. امروزه بیشتر مطب‌ها و کلینیک‌ها با انجام این‌کار فضای خوبی را برای کسب‌وکار به‌دست می‌آورند.

زیرپایی

زیرپایی شاید در نگاه اول ظاهری ساده و بی‌اهمیت را نشان دهد ولی این مورد به سلامت کارکنان اهمیت می‌دهد. زیرپایی به‌دلیل اینکه در زیر پا قرار می‌گیرد باعث می‌شود از گرفتگی پا جلوگیری کند.

دیوارکوب

دیوارکوب‌های اداری یکی از زیباترین و جذاب‌ترین سازه‌هایی است که می‌توانید برای مطب یا کلینیک خود استفاده کنید. به‌طور معمول دیوار ساختمان‌ها از رنگ یکسانی برخوردار هستند. شما از دیوارکوب به هر سلیقه‌ای که می‌خواهید می‌توانید استفاده کنید. این‌ کار زیبایی خاصی به محیط می‌بخشد.

پارتیشن اداری

اگر در محیط کاری شما اتاق‌های کم‌تری وجود دارد و نیاز به محیط بیش‌تری دارید می‌توانید از پارتیشن‌های اداری برای جداسازی فضا استفاده کنید. شما می‌توانید رنگ این پارتیشن را بر اساس رنگ محیط خود انتخاب کنید که متناسب با آن باشد.

میز جلو مبلی

میز جلو مبلی یا میز پذیرایی را می‌توانید برای زیباتر کردن محیط کار خود استفاده کنید.

انتخاب هوشمندانه

برای بهترین مبلمان مطب دکتر باید به چند نکته توجه نمایید

  • بودجه مناسبی برای این کار در نظر بگیرید
  • با توجه به نوع مطب مبلمان را تهیه کنید
  • مساحت مطب شما
  • دیوارهای شما چه رنگی دارد
  • بر روی لوازم جانبی مطب هم مانند مبلمان تاکید کنید
  • متناسب‌بودن رنگ‌ها و متضاد بودنشان در دکوراسیون باعث می‌شود مراجعه‌کنندگان خستگی کم‌تری پیدا کنند

جمع بندی

خرید مبلمان مطب خود را از یک شرکت معتبر انجام دهید. پزشکان معمولا برای مطب خود می‌خواهند لوازم با کیفیت استفاده کنند. شما می‌توانید مطب یا کلینیک خود را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید اما بهتر است بسته به نیاز مطب و نوع فعالیت آن رنگ‌ها و لوازم را متناسب با محیط انتخاب کنید.

اگر بتوانید طراحی خوبی را برای مبلمان اداری مطب خود به‌کار ببرید می‌توانید آرامش را به مراجعه‌کنندگان خود ببخشید. اداری نت در زمینه فروش مبلمان اداری به شما کمک می کند تا محیط کار خود را طبق استانداردها طراحی کنید برای تماس با مشاوران اداری نت می توانید با شماره های 02177212938 و 09201038739 تماس بگیرید.

منبع: اخبار جدید