سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه pr (اقامت دائم) کانادا را بگیریم؟

در حال حاضر یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در زمینه مهاجرت مطرح می‌شود گرفتن اقامت دائم کشور‌های مختلف است. کشور کانادا نیز یکی از بهترین کشور‌ها برای زندگی محسوب می‌شود. حال سؤالی که به وجود می‌آید این است که چگونه PR یا اقامت دائم کانادا را بگیریم؟ برای پاسخ به این سؤال باید به دنبال روش‌های آسان و کسب اطلاع از قوانین اخذ اقامت مهاجرین باشید.

راه ‌های مهاجرت به کانادا

جهت مهاجرت به کشور کانادا و اخذ اقامت دائم روش‌های مختلف و گوناگونی وجود دارد که هر یک از این روش‌ها با در نظر گرفتن شرایط فرد متقاضی تفاوت خواهد داشت. برای طی کردن مسیر اخذ اقامت در کشور کانادا نیازمند وکیل و مشاوره‌های قابل اعتمادی هستید که توسط مؤسسه گلوبال امیگریشن می‌توانید از این امکان بهره‌مند شوید.

مهاجرت به کانادا به وسیله استارت آپ

یکی از روش‌های مهاجرت به این کشور به واسطه ویزای استارت‌آپ یا راه‌اندازی کسب و کار است. این روش یکی از روش‌های مهم و مرسوم مهاجران برای اخذ اقامت دائم به شمار می‌آید. در این روش نیاز است تا بتوانید برای کشور کانادا ایجاد یک شغل نمایید. در این روش داشتن مدرک زبان انگلیسی و دارا بودن تسلط کامل به زبان فرانسوی از مهم‌ترین فاکتور‌ها به حساب می‌آید. علاوه بر این دارا بودن تمکن مالی نیز از شرایط مهم استفاده از استارت آپ برای مهاجرت به کانادا است. برای تأسیس استارت‌آپ در کشور کانادا نیازمند مدارکی از قبیل فرم اطلاعات فردی و مدارک شناسایی خواهید بود.

در صورتی که صاحب یک‌ ایده یا فکر خلاقانه هستید می‌توانید از این روش برای اخذ اقامت در کشور کانادا استفاده کنید. با توجه به آمار‌های موجود، استارت‌آپ‌های مختلفی در زمینه کشاورزی، مواد غذایی و فناوری اطلاعات در این کشور وجود دارند که می‌توانید با طرح ‌ایده و ایجاد اشتغال در این زمینه‌ها اقدام به دریافت اخذ اقامت دائم کنید. در صورتی که موفق به اخذ استارت‌آپ برای اقامت شوید، می‌توانید تمامی افراد خانواده خود را به این روش به کشور کانادا جهت مهاجرت دعوت کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق کار

یکی دیگر از روش‌های اخذ اقامت در کشور کانادا استفاده از ویزای کاری به شمار می‌آید. این روش به عنوان یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به کشور کانادا شناخته می‌شود اما به عنوان یکی از سخت‌ترین روش‌های دریافت ویزا نیز به شمار می‌آید. در واقع افرادی که به این روش قصد اخذ اقامت در کشور کانادا را دارند می‌توانند به وسیله برخی از برنامه‌ها مانند اکسپرس و جاب آفر، اقامت کانادا را دریافت نمایند.

دلیل دشوار بودن اخذ ویزا از طریق کار این است که برای این روش شرایطی مانند سابقه کار، وضعیت تأهل و دارا بودن مدرک زبان و سن فرد، مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد. برای اخذ این ویزا باید مدارکی مانند گذرنامه و مدارک تحصیلی و شغلی را داشته باشید. همچنین گواهی سلامت و عدم سوء پیشینه از فرم‌های ضروری برای اخذ این ویزا هستند. علاوه بر این می‌توانید از ویزای خود اشتغالی نیز برای اقامت استفاده کنید. هزینه دریافت ویزای کاری مربوط به هزینه سفارت کانادا است که با در نظر گرفتن نوع ویزا هزینه آن نیز متفاوت خواهد بود.

اقامت دائم با سرمایه گذاری

یکی دیگر از روش‌های اخذ اقامت دائم در کشور کانادا به واسطه دریافت ویزای سرمایه‌گذاری در این کشور است. این روش معمولاً یکی از روش‌هایی است که مدت زمان بیشتری برای دریافت ویزا احتیاج دارد. همچنین یکی از پرهزینه‌ترین روش‌های دریافت اقامت دائم در کشور کانادا نیز به شمار می‌آید. در این روش  اخذ ویزای کانادا  پس از انتخاب نوع سرمایه‌گذاری، شرایط و عوامل بسیار زیادی مورد بررسی قرار می‌گیرد. شایان ذکر است سرمایه‌گذاری می‌تواند به واسطه برنامه فدرال یا برنامه استانی و کارآفرینی باشد.

شرایط و عواملی که در اخذ اقامت با سرمایه‌گذاری مورد بررسی قرار می‌گیرد، میزان سرمایه و رزومه فرد متقاضی است. برای کاهش ریسک این نوع از مهاجرت و دریافت اقامت دائم به وسیله این روش باید از مؤسسات معتبری مانند مؤسسه گلوبال کمک بگیرید. توجه داشته باشید مهاجرت به کشور کانادا به این روش در شهر‌های مختلف این کشور با در نظر گرفتن شرایط مربوط به همان شهر است. در واقع قوانین و مقررات هر شهری بر اساس میزان سرمایه‌گذاری با شهر دیگر متفاوت خواهد بود.

مهاجرت کانادا از طریق خود اشتغالی

یکی دیگر از روش‌های مرسوم و مهم برای اخذ اقامت دائم در کشور کانادا استفاده از روش خود اشتغالی است. در واقع این روش به فرد این امکان را می‌دهد تا با در نظر گرفتن میزان مهارت و تجربه شغلی خود بتواند در کشور کانادا ویزای اقامت دائم دریافت کند. فرد متقاضی با ارائه دانش شغلی و تجربه فردی می‌تواند در کشور کانادا اقدام به اشتغال‌زایی نماید.

در سال‌های اخیر به دلیل تقاضا و درخواست بسیار زیاد برای دریافت ویزای خود اشتغالی کشور کانادا برخی از قوانین و مقرراتی را وضع کرده است که منجر به محدودیت دریافت این ویزا می‌شود. شرایط مهاجرت به کشور کانادا از طریق ویزای خود اشتغالی شامل برخورداری از مهارت کافی و دانش فنی فرد است. همچنین ارائه گواهی سلامت و گواهی سوء پیشینه و دارا بودن تمکن مالی مناسب از شروط ضروری برای اخذ ویزای خوداشتغالی محسوب می‌شود.

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

استفاده از ویزای تحصیلی یکی دیگر از راه‌های اخذ اقامت کشور کانادا به شمار می‌آید .در واقع این روش به عنوان یکی از پرطرفدارترین روش‌ها در بین جوانان شناخته می‌شود. برای اخذ ویزای تحصیلی برخورداری از مدرک زبان و تسلط کافی به زبان فرانسوی و انگلیسی یکی از الزامات این روش به شمار می‌رود. علاوه بر این، برخورداری از مدرک تحصیلی و ارائه دعوت‌نامه از طرف دانشگاه‌های کانادا از مهم‌ترین شروط اخذ ویزای تحصیلی است. متقاضیانی که به دنبال اخذ ویزای تحصیلی به کشور کانادا هستند باید از تمکن مالی مناسبی برخوردار باشند. ارائه گواهی سلامت و فرم‌های مربوط به پذیرش از دیگر مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی است که باید توسط فرد متقاضی فراهم گردد.

کلام پایانی

 

کشور کانادا به عنوان کشوری شناخته می‌شود که دارای شرایط بسیار مناسب برای زندگی و همچنین ادامه تحصیل است. ویزا‌های بسیار زیادی برای اقامت دائم این کشور وجود دارد که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. مهم‌ترین سؤالی که توسط افراد متقاضی در رابطه با نحوه اخذ اقامت دائم مطرح می‌شود این است که چگونه PR یا اقامت دائم کانادا را بگیریم؟ به این منظور می‌توان از روش‌های مختلف و قوانین این کشور که برای مهاجران وضع شده است، بهره برد. استفاده از این قوانین به فرد این امکان را می‌دهد تا بتواند با توجه به شرایط خود هر یک از ویزا‌های مختلف آن را دریافت کند و به واسطه آن موفق به اخذ اقامت دائم کشور کانادا شود.

دفتر حقوقی بین المللی گلوبال یک شرکت مشاوره با شماره ثبت رسمی 301114849 در مرکز شهر تورنتو، استان انتاریو، کانادا میباشد. موسسه ما با بیش از 20 سال سابقه وکالت درجه یک هم در ایران و در کانادا با رعایت تمامی قوانین موجود مهاجرتی در کانادا آماده ارائه خدمات خود به متقاضیان گرامی از سراسر دنیا میباشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید