سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فاز ریزش ابرو بعد از کاشت

خدمات کاشت ابرو و ریش یکی از راهکارهای کاربردی برای جایگزین کردن ایرادات موجود در رشد این نواحی است. ریزش ابرو بعد از کاشت ممکن است برای برخی بدون آنکه علت اش را بدانند ترسناک به نظر برسد. خوشبختانه این مسئله قابل درمان هست و در موارد بسیاری نیز قابل پیشگیری است. ابرو در زیباتر کردن چهره تاثیر بسیار زیادی دارد، به همین دلیل اگر به دنبال کلینیک کاشت ابرو طبیعی هستید بسیار اهمیت دارد از سابقه و معتبر بودن آن اطمینان یابید. کلینیک مهسا میرحاجی با ارائه خدمات کاشت ابرو و ریش می تواند تجربه ای بسیار خوشایند را به شما عزیزان هدیه دهد. در ادامه به بررسی دلایل ریزش ابرو بعد از کاشت می پردازیم.

 

 

  • ضعیف بودن ابروهای کاشت

یکی از دلایلی که ابروها پس از یک هفته از کاشت شروع به ریزش می کنند نداشتن قدرت کافی ساقه ی آنها می باشد. این مسئله هیچ جای نگرانی ندارد و طبیعی است چرا که تنها ساقه ی ابروهای کاشته شده ریخته اند و ریشه ی آنها کاملا برای رشد دوباره آماده هستند. در کلینیک کاشت ابرو طبیعی پزشک شما دستوراتی را در باب این موضوع به شما ارائه می دهد که با رعایت آنها پس از مدتی شاهد رشد سالم ابروهای کاشته شده خواهید بود. همچنین باید بدانید که کاشت ابرو پس از گذشت 8 الی 12 ماه نتیجه ی اصلی را نشان می دهد و آن موقع باید ارزیابی شود.

  • عدم رعایت دستورات پزشک

پس از گرفتن خدمات در کلینیک کاشت ابرو و ریش و قرارگیری در دوره ی نقاهت نیاز است به طور کامل از توصیه های پزشک برای مراقبت از بدن خود پیروی کنید. روزهای پس از کاشت از پر اهمیت ترین روزها می باشند که در نتیجه کاشت و رشد سالم آنها بسیار تاثیر می گذارد، به همین دلیل عدم مراقبت می تواند منجر به ریزش پیش بینی نشده ی آنها شود. از نمونه مراقبت هایی که متخصصان کلینیک مهسا توصیه می کنند که در دوران نقاهت از آن پیروی کنید عبارتاند از: (این موارد تا مدت طولانی باید رعایت شوند.)

  • دست زدن به ابروها به خودی خود می تواند سبب حساس شدن ریشه شود، ریشه ی ابروهای تازه کاشت شده از حالت عادی حساس ترند پس نباید به آنها دست زد.
  • انجام فعالیت های سنگین باعث می شود ابروها عرق کنند که برای ابروهای تازه کاشت شده مناسب نیست.
  • به طور مرتب تمیز نگه داشتن ابروها می تواند در سلامتی رشد ابرو مفید باشد. چرا که خطر ابتلا به عفونت را از میان میبرد.

 

 

  • دوران بارداری و شیردهی

دوران بارداری و شیردهی سبب ضعف ویتامین بدن می شود که در نهایت منجر به ریزش موها در نواحی سر و ابرو خواهد شد. در این دوران باید تا حد امکان بدن مادر از مواد مغزی و انواع ویتامین تقویت شود، با این حال ممکن است پس از گذشت از این دوران رشد موهای ابرو از سر گرفته شود. در مواردی نیز شاهد آسیب دیدن ریشه ابرو هستیم که نیازمند ترمیم مجدد در کلینیک خواهیم بود. مهسا کلینیک به مراجعه کنندگان خود توصیه می کند اگر قصد بارداری پس از کاشت دارند، بهتر است پس از گذشت از این دوران و بعد از دوران شیردهی اقدام به کاشت ابرو کنند.

  • گرفتن خدمات از کلینیک نامعتبر

علت ریزش موها می تواند درست قرارگیری نامناسب موها در جای خود باشند، یا تشخیص اشتباه بانک مو و قرار دادن آن در جای نامناسب نیز می تواند یکی از علت های ریزش مو باشد. گرفتن خدمات کاشت ابرو و ریش از کلینیک های نامعتبر همچین نتیجه ای را به دنبال خواهد داشت که چاره ای جز تمدید دوباره ی آن نخواهد بود. خدمات کاشت ابرو و ریش پروسه ای تخصصی است که باید توسط یک پزشک باتجربه و با تخصص کافی در این زمینه انجام شود. دکتر مهسا میرحاجی توانسته اطمینان و اعتماد مراجعه کنندگان خود را به خوبی در سابقه ی قابل خود ثبت کند.

ریزش ابروها پیش از کاشت

اگر ابروها پیش از کاشت نیز ریزش داشتند، باید علت آنها به طور کامل بررسی و رفع شود. عدم بررسی دقیق و رفع علت آن در کلینیک کاشت ابرو سبب می شود که پس از کاشت نیز این ریزش ادامه داشته باشد و موها قدرت رشد مجدد را پیدا نکنند. عدم دقت و پیگیری مناسب پزشک باعث به وجود آمدن این وضعیت خواهد شد. وجود پزشکان و دستگاه های مدرن و پیشرفته در کلینیک مهسا میرحاجی باعث شده عدم تشخیص درست در این زمینه رفع شود.

 

 

جمع بندی

امروزه استفاده از خدمات کاشت ابرو و ریش بسیار رایج شده است که در مواردی سبب تشخیص نادرست کلینیک کاشت ابرو طبیعی معتبر از سایر کلینیک های موجود می شود. ریزش ابرو پس از کاشت از عوامل طبیعی است که بعد از مدتی ریشه ی آن شروع به رشد مجدد خواهد کرد. اگر این ریزش ها به صورت غیر طبیعی ادامه پیدا کنند و رویش مجددی نیز نداشته باشند، معلوم می شود مشکلی در پروسه ی کاشت پیش آمده که پزشک از آن غافل شده است. کلینیک مهسا میرحاجی با ارئه ی خدمات کاشت ابرو و ریش سابقه ای معتبر در این زمینه دارد که سبب اطمینان خاطر مراجعه کنندگان می گردد.

منبع: کافه پزشکی