ممکن است از نام کلینیک زیبایی کیمیا انتظار برود که خدمات آن تنها در زمینه زیباسازی پوست و بدن است. اما درواقع خدمات ما تنها محصور به زیبایی نمی‌شود. به خصوص زمانی که ماساژ درمانی یا خدمات لیزر و بوتاکس عرضه می‌شود، همزمان دو نوع خدمت زیبایی و خدمت درمانی را در نظر داریم.

خدمات کلینیک زیبایی کیمیا را می‌توان در چهار دسته کلی خدمات زیبایی، خدمات لیفت، خدمات کاشت و ماساژدرمانی تقسیم‌بندی کرد. هر یک از این چهار دسته خود شامل خدمات متعددی می‌شود که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

خدمات زیبایی

خدمات زیبایی در کلینیک کیمیا به شیوه‌های زیر اعمال می‌شود:

بوتاکس

بوتاکس از روش‌هایی است هم کاربرد زیبایی و هم درمانی دارد. کاربرد زیبایی آن به منظور رفع چین و چروک عمیق و کاربرد درمانی آن در زمینه درمان اختلالات مختلف عصبی و عضلانی به کار می‌رود.

معرفی کلینیک زیبایی کیمیا

مزوژل

در این شیوه پوست شروع به کلاژن‌سازی می‌کند. در مزوژل ماده اسید هیالورونیک فرموله می‌شود و با غلظت بالا از راه تکنیک میکرونیدلینگ به پوست تزریق می‌شود و به این ترتیب پوست آبرسانی می‌شود.

مزوتراپی

در این روش از طریق تزریق ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، هورمون‌ها و عصاره‌ گیاهی مخصوص اقدام به جوانسازی پوست صورت و گردن می‌شود. در گذشته از این روش برای تسکین درد استفاده می‌شده است.

فیشیال

فیشیال روش محبوب و معروفی است که برای بازسازی پوست به کار می‌رود. در این شیوه سلول‌های مرده از روی پوست صورت، گردن یا دست پاکسازی می‌شود. فیشیال پوست در کلینیک زیبایی کیمیا بنا به نوع پوست و نیاز افراد در سه نوع فیشیال اکسیژن، لنفوبیولوژی، لایه‌برداری شیمیایی انجام می‌پذیرد.

تزریق فیلر

فیلر یا در اصطلاح مردمی همان ژل، نوعی کلاژن است که علاوه بر جوانسازی، به منظور حجم‌دهی و نیز رفع عیوب بینی، گونه، گودی چشم و نقاط دیگر به کار می‌رود.

مزونیدلینگ

این روش نه تنها برای جوانسازی پوست بلکه برای درمان ریزش مو و افزایش رشد آن و استحکام ریشه مو نیز اعمال می‌شود. مزونیدلینگ ترکیب دو روش مزوتراپی و میکرونیدلینگ است. متخصص به واسطه تعداد زیادی سوزن‌های میکرونیدلینگ، کوکتل‌های مزوتراپی را که حاوی مواد مغذی و آنتی اکسیدان‌ها و ... هستند، به لایه زیرین پوست تزریق می‌کند و به این صورت بافت آسیب‌دیده را درمان می‌کند.
این روش باعث تسریع کلاژن‌سازی در پوست می‌شود. در نتیجه انعطاف‌پذیری پوست و رفع چین و چروک را به همراه می‌آورد. این درمان اغلب برای پیری پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آر آف فرکشنال

در مرکز خدمات زیبایی کیمیا توسط دستگاه‌های RF که مخفف نوع پیشرفته‌ای از دستگاه رادیوفرکوئنسی است، میزان معینی از انرژی گرمایی برای تخریب کلاژن قدیمی پوست به عمق مشخصی از پوست وارد می‌شود. بعد از این پوست شروع به کلاژن‌سازی کرده و بازسازی می‌شود. از این روش برای بهبود افتادگی و رفع چروک‌های سطحی پوست صورت، گردن، دور چشم و دهان استفاده می‌شود. همچنین سفت کردن غبغب و ناحیه فک، بهبود جای جوش، منافذ باز پوست و ترک‌ها از دیگر موارد آر آف فرکشنال در کلینیک زیبایی کیمیا است. این شیوه برای درمان تعریق زیاد زیر بغل نیز به کار می‌رود.

هایفوتراپی

این روش از انرژی فراصوت برای جوانسازی پوست (اولتراساوند) بهره می‌جوید. ورود این انرژی در لایه زیرین پوست سبب تحریک کلاژن‌سازی می‌شود.

بلفاروپلاستی

در عمل بلفاروپلاستی حجم اضافی از پوست و چربی از پشت پلک برداشته می‌شود و افزون بر شادابی ظاهری چشم، بهبود دید را هم به همراه دارد.

معرفی کلینیک زیبایی کیمیا

بوکال فت

در عمل بوکال فت حجمی از چربی‌های ناخواسته در صورت برداشته می‌شود. بوکال فت یا همان تخلیه چربی دهانی، عملی ساده و سرپایی است. در عمل بوکال فت ناحیه توخالی میان عضلات سطحی و زیرین صورت که دارای توده چربی است، برداشته می‌شود. این عمل زاویه‌سازی فک و برجسته‌سازی گونه را نیز در پی دارد.

ساکشن غبغب

در این عمل تجمع چربی در ناحیه گردن و غبغب به وسیله لیپوساکشن پاکسازی می‌شود و به شما ظاهری خوش‌فرم می‌بخشد.

چال گونه

این عمل به صورت سرپایی، سریع و با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. در موضعی که شما قصد دارید چال ایجاد کنید، جراح از داخل دهان آن ناحیه را به قرینه می‌تراشد و سپس بخیه می‌زند. شبیه به یک عمل نمونه‌برداری است که بافت چربی یا عضلانی آن قسمت تخلیه می‌شود.

پیرسینگ

پیرسینگ یا ایجاد شکاف در بدن برای استفاده از جواهرات در کلینیک زیبایی کیمیا در نواحی بینی، ناف و مواضع دیگر به نحو ایمن و اصولی انجام می‌پذیرد.

لیزر

لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی کیمیا با پیشرفته‌ترین و بروزترین دستگاه‌ها انجام می‌شود.

تزریق چربی

تزریق چربی تکنیک پرطرفداری است که در آن قسمتی از بدن فرد که مازاد چربی دارد، از بافت و سلول چربی تخلیه می‌شود و برای حجم‌دهی، زاویه‌سازی و جبران چربی از دست رفته به قسمت دیگر بدن او تزریق می‌شود.

خدمات لیفت

کلینیک زیبایی کیمیا خدمات لیفت را به سه صورت زیر عرضه می‌کند:

لیفت با نخ

لیفت با نخ برای تحریک کلاژن‌سازی در پوست انجام می‌شود. این روش میزان تهاجم پایینی دارد و دوره نقاهت آن کم است. برای درمان پوست ضعیف و متوقف کردن روند پیری مناسب و بی‌خطر است.

لیفت ابرو

لیفت ابرو، صورت را متعادل کرده و با تغییر حالت صورت نمای متفاوتی از چشم ایجاد می‌کند. به دلیل این‌که درمان افتادگی ابرو به چهره شادابی می‌بخشد، عمل نسبتاً رایجی است.

لیفت شقیقه

این عمل با روش‌های متفاوتی انجام می‌شود. اما نتیجه کلی همه آن‌ها زیباتر کردن حالت صورت، فرم بخشیدن به چشم و ابرو، درشتی چشم‌ها و تناسب فاصله ابروها است.

خدمات کاشت

خدمات کاشت در کلینیک زیبایی کیمیا منحصر به موی سر نیست بلکه شامل کاشت ابرو و کاشت ریش هم می‌شود.

ماساژ درمانی

ماساژ درمانی معمولاً به عنوان مکمل طب شناخته می‌شود که با هدف سلامتی جسم و روح انجام می‌پذیرد. مراجعه‌کنندگان اغلب به منظور تسکین درد، ترمیم آسیب‌های ورزشی، کاهش اضطراب و استرس و فشارهای عصبی، کمک به بهبود افسردگی و موارد این چنینی برای ماساژدرمانی در کلینیک ما حاضر می‌شوند.

 

منبع: اطلاع نیوز